Zamieszczone przez tom007
Trwałość silnika 1.8 TSI 160 KM
Zwiń
X
-
Mam gorszych kolegów :evil: od tego wiec wezmę to na klatę i dam radę. Może cię zaskocze ale naprawa była wykonywana w aso w Łodzi gdzie jakiś czas pracowalem a usterkę stwierdzili podczas zwykłego przeglądu. Wałek wymienili przy okazji rozrządu ale dokładnie nie wnikalem 8) czemu.Wazne ze free.
Komentarz
-
-
Źle mnie kolega zrozumiał chyba.Pracowalem w Łodzi ale nie w ASO????, nie moja branża. Zresztą nieważne usterkę stwierdzono podczas zwykłego przeglądu okresowego , ocet kwalifikowal się na akcje wymiany rozrządu a resztę zrobiono po kontakcie telefonicznym ze mną. Moż to dziwne ale nie płaciłem za nic poza przeglądem dwa tyg wcześniej i nikt nic bokiem nie zalatwial????.Dziwne ale prawdziwe ja nie protestowalem????
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez chrzanekkwalifikowal się na akcje wymiany rozrządu a resztę zrobiono po kontakcie telefonicznym ze mną.
Pytanie istotne, bo kilka osób na forum ma problemy z wypadającymi zapłonami, a wałek może mieć na to wpływ i taka informacja może im się przydać.
Czy może np. od luźnego łańcucha doszło do uszkodzenia zębów na zębatce zespolonej z wałkiem lub poprostu aso coś zepsuło przy rozbieraniu rozrządu ?
Komentarz
-
-
Naprawdę nie pamiętam co było z tym wałkiem , coś było wycięte,wygięte coś w ten deseń. Próbowali tylko podzielić się ze mną kosztami.Oni części ja robocizna na co się nie zgodziłem sugerując interwencję w centrali w PO.A wracając do tematu silnika jest do niego żelazna zasada wymiana oleju, filtrów co 15 lub rok a nie 30 tys(dwa lata).Innych napraw silnika nie było,na gwarancji wymieniona była sprężarka klimy i robione hamulce dwukrotnie ale to już moja zasługa????????Znajomy paskiem z tym motorem na latal bez większych przygod 220tys dopóki go latarnia nie napadla????
P.s
Maxi dot wyświetlić brak trzeciego stopu.Ide rozbierać.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez chrzanekusterkę stwierdzono podczas zwykłego przeglądu okresowego , ocet kwalifikowal się na akcje wymiany rozrządu a resztę zrobiono po kontakcie telefonicznym ze mną. Moż to dziwne ale nie płaciłem za nic poza przeglądem dwa tyg wcześniej i nikt nic bokiem nie zalatwial????.Dziwne ale prawdziwe ja nie protestowalem????
Piszę w kontekście tego co napisałeś, że próbowali Cie obciążyć kosztami robocizny.Pozdrowienia,
Krzysztof
Komentarz
-
-
Mam na oku seata leona z 09 mod 10 1.8tsi.Z tego co wiem silnika jest ten sam co w Octaviach z cztero literowym oznaczeniu silnika.Oglądałem już go bo mam blisko.Samochód ładny serwisowany(sprawdzałem w ASO),sporo rzeczy wymienione na gwarancji tzn. m.in napinacz itp.,118tyś przebiegu.Zaniepokoiła mnie jedna rzecz po odpaleniu i gdy silnik złapał trochę temp.,zaczął nie równo pracować i zapaliły się kontrolki silnika i EPC. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu problem znikł.Jazdy próbnej nie robiłem,bo nie chciałem zawracać dupy jak tylko oglądałem,do kupna mi jeszcze daleko.
Może wiecie w czym problem?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bolek80Mam na oku seata leona z 09 mod 10 1.8tsi.Z tego co wiem silnika jest ten sam co w Octaviach z cztero literowym oznaczeniu silnika.Oglądałem już go bo mam blisko.Samochód ładny serwisowany(sprawdzałem w ASO),sporo rzeczy wymienione na gwarancji tzn. m.in napinacz itp.,118tyś przebiegu.Zaniepokoiła mnie jedna rzecz po odpaleniu i gdy silnik złapał trochę temp.,zaczął nie równo pracować i zapaliły się kontrolki silnika i EPC. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu problem znikł.Jazdy próbnej nie robiłem,bo nie chciałem zawracać dupy jak tylko oglądałem,do kupna mi jeszcze daleko.
Może wiecie w czym problem?
Komentarz
-
-
Jacek Nowak, tak . na forum superba jest do sprzedania 2012r salonowy w kombi . 32tyś km. pisz jakby Cie to interesowało , trochę korespondowałem z właścicielem.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Jacek Nowak, jeśli chodzi o rozrząd to raczej tak, został rozwiązany. W firmie mam 3 szt. SII z silnikami 1,8 CDAA ( wszystkie z końcówki 2010 ) w ciągu chyba pierwszych 6 miesięcy ( ok. 50 kkm ) w jednym przeskoczył rozrząd ( robiona głowica ) a w dwóch rozwalony silnik ( wymienione na gwarancji ). Od tamtego czasu wszystkie 3 szt śmigają bez problemów; obecnie przebiegi to 220 kkm, 260 kkm i 280 kkm. Jak przy wymianie napinacza zrobi się wszystko tak jak trzeba to powinno być OK.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Z góry dzięki za odpowiedź ,ale reasumując i nie patrząc na osiągi czy zużycie paliwa a skupijąc się głównie na eksploatacji silnika 1.4 tsi i 1.8 tsi który z nich jest bardziej bezawaryjny i bezproblemowy. Czy da się wskazać relatywnie lepsze zło???Skoda Octavia 19-TDI Elegance 136/304NM
Komentarz
-
-
Jacek Nowak, ja brałbym 1.8TSI CDAA (używam 1.4TSI CAXA)kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Mirku, ale mi chodzi o 1.4 TSI 125 koni co idzie ten silnik do Superba. Moje pytanie czy na obecną chwilę te silniki są już ok??? Czy dalej jest nagminny problem z rozrządem i braniem oleju w przypadku 1.8 tsi 160. Bo co fora przeglądam to są straszne opinie.
PozdrawiamSkoda Octavia 19-TDI Elegance 136/304NM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mirek_p11a w 1.4 TSI problem nie został do końca rozwiązany
Zamieszczone przez mirek_p11i dodatkowo masz jeszcze system Start/Stop
Zamieszczone przez Jacek Nowakale mi chodzi o 1.4 TSI 125 koni
Zamieszczone przez Jacek NowakMoje pytanie czy na obecną chwilę te silniki są już ok??? Czy dalej jest nagminny problem z rozrządem i braniem oleju w przypadku 1.8 tsi 160. Bo co fora przeglądam to są straszne opinie.
Zamieszczone przez kowal 2002Jacek Nowak, jeśli chodzi o rozrząd to raczej tak, został rozwiązany. W firmie mam 3 szt. SII z silnikami 1,8 CDAA ( wszystkie z końcówki 2010 ) w ciągu chyba pierwszych 6 miesięcy ( ok. 50 kkm ) w jednym przeskoczył rozrząd ( robiona głowica ) a w dwóch rozwalony silnik ( wymienione na gwarancji ). Od tamtego czasu wszystkie 3 szt śmigają bez problemów; obecnie przebiegi to 220 kkm, 260 kkm i 280 kkm. Jak przy wymianie napinacza zrobi się wszystko tak jak trzeba to powinno być OK.kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LUKImirek_p11 napisał/a:
a w 1.4 TSI problem nie został do końca rozwiązany
że niby w którym?
mirek_p11 napisał/a:
i dodatkowo masz jeszcze system Start/Stop
a co to ma do tego? jeździłem SS i bardzo sobie chwalę
Komentarz
-
Komentarz